19 stk på fellestreninga i dag. Rolig og fin tur og alle klarte seg bra. Neste gang er det kanskje enda flere som vil være med :-D
Bli kjent turen i morgen den 6 mai UTSETTES!
Det er i morgen kveld meldt skikkelig ruskevær, og siden den opprinnelige løypa vi hadde tenkt å sykle heller ikke er helt bar for snø, har vi besluttet å utsette denne turen til neste tirsdag, altså 13 mai.
Samme tid, kl 17:30 og oppmøte utenfor Rialto
Alle fellestreninger starter også opp i uke 20
Samme tid, kl 17:30 og oppmøte utenfor Rialto
Alle fellestreninger starter også opp i uke 20
Mekkekveld og kurs - landeveissykling
Mekkekveld
Oppmøte kl 18:30 på Sentrum sport den 26 mai
Kurs - landeveissykling
Mer info om kurset kommer, men kursholder blir Gaute Norderhaug som i fjor :-)
Kurset er dagen før sundrunden, men ikke så hardt at det vil gå utover de som skal sykle den....så meld dere på dere også ;-)
Påmelding enten på arrangementet på facebook eller send mail til Anita innen 29 mai: anita@glahund.com
Dato: 31 mai
Tid: vi starter opp kl 10.30 med teori i ca 75 min, før vi tar resten ute på sykkelen også det ca 75 min.
Kurset er dagen før sundrunden, men ikke så hardt at det vil gå utover de som skal sykle den....så meld dere på dere også ;-)
Påmelding enten på arrangementet på facebook eller send mail til Anita innen 29 mai: anita@glahund.com
Dato: 31 mai
Tid: vi starter opp kl 10.30 med teori i ca 75 min, før vi tar resten ute på sykkelen også det ca 75 min.
Pris: kr
Bli kjent tur
Førstkommende tirsdag, altså 6 mai, tar vi en lett og rolig tur på ca 1 time som også er egnet for den yngre garde.
På denne turen er det kos og hygge som er i fokus, og en fin fin mulighet for både nye og gamle medlemmer å bli bedre kjent og se litt hvor ufarlige treningene våre er :-)
Kjenner dere noen som ikke er medlem, tips dem gjerne om turen og at innmeldingsinformasjon ligger ute på siden her.
Oppmøte utenfor Rialto kl 17:30
På denne turen er det kos og hygge som er i fokus, og en fin fin mulighet for både nye og gamle medlemmer å bli bedre kjent og se litt hvor ufarlige treningene våre er :-)
Kjenner dere noen som ikke er medlem, tips dem gjerne om turen og at innmeldingsinformasjon ligger ute på siden her.
Oppmøte utenfor Rialto kl 17:30
Fellestur - landevei
Dette ble publisert på facebook, jeg bare kopierer det og legger det inn her også slik at de av dere som evt ikke er på facebook ser det ;-)
På torsdagens spinning ble det bestemt fellestur på søndag antagelig Midskogsberget runden ca.10 mil.Oppmøte ved Sport 1 kl.10 00. Road Captain. Leikny. Meget rolig tur som passer alle nivåer. Møt opp !
En annenting som også ligger på facebook er:
Lillehammer-Oslo på 6-7 timer, hvem er med? 1. mai blir påmeldingen enda dyrere. De som allerede er påmeldt er spredt litt her og der, men det ordnes fort. Hadde vært artig om vi kunne blitt en 15+ pers på tur. Meld deg på!
På torsdagens spinning ble det bestemt fellestur på søndag antagelig Midskogsberget runden ca.10 mil.Oppmøte ved Sport 1 kl.10 00. Road Captain. Leikny. Meget rolig tur som passer alle nivåer. Møt opp !
En annenting som også ligger på facebook er:
Lillehammer-Oslo på 6-7 timer, hvem er med? 1. mai blir påmeldingen enda dyrere. De som allerede er påmeldt er spredt litt her og der, men det ordnes fort. Hadde vært artig om vi kunne blitt en 15+ pers på tur. Meld deg på!
Abonner på:
Innlegg (Atom)
