Førstkommende tirsdag, altså 6 mai, tar vi en lett og rolig tur på ca 1 time som også er egnet for den yngre garde.
På denne turen er det kos og hygge som er i fokus, og en fin fin mulighet for både nye og gamle medlemmer å bli bedre kjent og se litt hvor ufarlige treningene våre er :-)
Kjenner dere noen som ikke er medlem, tips dem gjerne om turen og at innmeldingsinformasjon ligger ute på siden her.
Oppmøte utenfor Rialto kl 17:30
Fellestur - landevei
Dette ble publisert på facebook, jeg bare kopierer det og legger det inn her også slik at de av dere som evt ikke er på facebook ser det ;-)
På torsdagens spinning ble det bestemt fellestur på søndag antagelig Midskogsberget runden ca.10 mil.Oppmøte ved Sport 1 kl.10 00. Road Captain. Leikny. Meget rolig tur som passer alle nivåer. Møt opp !
En annenting som også ligger på facebook er:
Lillehammer-Oslo på 6-7 timer, hvem er med? 1. mai blir påmeldingen enda dyrere. De som allerede er påmeldt er spredt litt her og der, men det ordnes fort. Hadde vært artig om vi kunne blitt en 15+ pers på tur. Meld deg på!
På torsdagens spinning ble det bestemt fellestur på søndag antagelig Midskogsberget runden ca.10 mil.Oppmøte ved Sport 1 kl.10 00. Road Captain. Leikny. Meget rolig tur som passer alle nivåer. Møt opp !
En annenting som også ligger på facebook er:
Lillehammer-Oslo på 6-7 timer, hvem er med? 1. mai blir påmeldingen enda dyrere. De som allerede er påmeldt er spredt litt her og der, men det ordnes fort. Hadde vært artig om vi kunne blitt en 15+ pers på tur. Meld deg på!
Se her !
Hm...ser nå at bildet ikke har kommet opp :-(
Skal se på det i løpet av helgen og prøve å få det ut .-)
Full fart på spinning
I dag fikk jeg jammen mulighet til å slenge med på en etterlengtet spinningtime og Leikny kjører gode timer så jeg og resten av gjengen der fikk full valuta for pengene ;-)
Nesten alle syklene var i bruk i dag
Glad sporty gjeng på første rad :-)
Jeg vet også at noen allerede har vært ute på langtur til Sverige og tar meg den frihet å "låne" bildet som ble lagt ut på facebook siden til klubben ;-)
Oddbjørn og Kjetil + John som stod bak kameraet luftet landeveissyklene sist lørdag
Jeg vil anbefale dere som ikke allerede er medlem av Trysil sykkelklubb sin side på facebook om å legge dere til, utover nå er det der mye av kommunikasjonen foregår.
Som f.eks er det der mange medlemmer legger ut planer for treningsturer etc. slik at flere har mulighet til å slenge seg med.
Som f.eks er det der mange medlemmer legger ut planer for treningsturer etc. slik at flere har mulighet til å slenge seg med.
Ellers kommer jeg snart tilbake med mer informasjon om vårens aktiviteter i klubben, men kan kjapt nevne at Bjørn Burås skal ha "kurs" om trening i riktig pulssone (hvor det også vil bli mulighet for å teste laktatnivået) den 30 april, Thorbjørn kjører et mekkekurs (som i fjor) her er ikke datoen helt klar enda.
Men mer info om disse kursene samt flere av vårens planer kommer snart :-)
Men mer info om disse kursene samt flere av vårens planer kommer snart :-)
Anita
Bestilling av klær
Hvis du ønsker å bestille sykkel/klubb klær må bestillingen være inne hos Thorbjørn på mail: sport@bbnett.no innen 01 april 2014.
Eventuell prøving av klær kan foretas på Sentrum sport.
Eventuell prøving av klær kan foretas på Sentrum sport.
Abonner på:
Innlegg (Atom)



